Monday 28 October 2013

Feeding ducks


Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy:
cieszyć się bez powodu, 
być ciągle czymś zajętym 
i domagać się ze wszystkich sił, tego czego sie pragnie. 
                                                             Paulo Coelho

Jak wiele jest w tym prawdy
Od czasu kiedy jestem mamą
z pozoru zwyczajne czyności
tworzą swoisty rytuał
czas zaczyna biec innym torem
przystaje, zwalniam dopasowuje tempo do małych stópek
 i jestem skłona uczestniczyć w tej swoistej magii


























Czapka-Rocha John Rocha
Tunika F&F
Koszula Burberry
Spodnie Next
Podkolanowki M&S

20 comments:

  1. ależ piękne słoneczne zdjęcia :) aż czuć to ciepełko
    I prawda dziecko zmienia i uczy wszystkiego na nowo :)

    ReplyDelete
  2. Cudne, zywe kolory jesieni. Bordo w jesieni musi byc - tak pasuje, ze ech... I ta czapa na zwariowanej glowce - super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wyobrazam sobie jesieni bez odrobiny bordo
      I to zarowno w przyrodzie jak i garderobie

      Delete
  3. Piękne robisz zdjęcia jestem w nich po prostu zakochana a córcia cud malina dosłownie !

    ReplyDelete
  4. Cudnie , jak zawsze! piękna Amelka, cudne widoki...
    pozdrawiamy
    asia

    stylowebaby.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. przepiękne żywe kolory uwiecznione na zdjęciach - uwielbam....
    po prostu przecudnie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Milo mi slyszec ze sie podoba
      Jesien ma w sobie tyle do zaoferowania...

      Delete
  6. Cudnie!! A kamizelka rewelacyjna :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje:)
      Kamizelka to byla sukienka tyle ze moje dziecie za bardzo smignelo w gore

      Delete
  7. Życzę Tobie, a i sobie:), by ta swoista magia trwała jak najdłużej i tak zwyczajnie przypominała nam o tym, co w życiu najważniejsze.Pozdrawiam mocno

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj tak magio trwaj :)
      Dlaczego dzieci tak szybko dorastaja ??
      pozdrawiam serdecznie

      Delete
  8. Dziekujemy :)
    Pozdrawiamy rowniez

    ReplyDelete
  9. Dziecko wielu rzeczy nas uczy:) i NIC nie jest w stanie zastąpić jego uśmiechu:)
    pozdrawiam
    asia z babami

    ReplyDelete
  10. Przepiękne zdjęcia, przepełnione ciepłem i radością. Kocham taką ciepłą jesień, wszystkie jej kolory i uroki.

    ReplyDelete
  11. Dziekuje :)
    Ja rowniez kocham ciepla, kolorowa jesien
    Szkoda ze powoli przechodzi w zapomnienie
    Mniej mnie ciesza szare i mokre dni :(

    ReplyDelete