Friday 27 December 2013

SALE TIME



Sezon poświątecznych wyprzedaży uroczyście uważam za otwarty!

Witryny sklepowe kuszą czerwonymi napisami

„SALE”

i obiecują nawet do 75% niższe ceny.


Czy ulegam magii wyprzedaży ?

Chyba tak, jak wszyscy :)

Choć z każdym rokiem staram sie podejść do tematu bardziej zdrowo rozsądkowo

Przedewszystkim sprawdzam szafę

co mam, czego brakuje

później powstaje lista, której staram się trzymać

Kupując rzeczy sprawdzam czy mam możliwość zwrotu/wymiany towaru

w domu już na spokojnie analizuje zakup powtórnie

zwracam większa uwagę na jakość, a nie na ilość

wybieram rzeczy które naprawdę mi się podobają

a nie takie których cena jest niska.


Pierwsze nasze wyprzedażowe zakupy juz zrobione

Uwielbiam Next i jego promocje

lekko rozczarowała mnie w tym roku Zara

obecne obniżki są bardzo znikome

a i wybór towaru oraz rozmiarów zostawia wiele do życzenia

Przedemną jeszcze weekendowy wyjazd do stolicy

także nastąpi

wyprzedażowego szaleństwa ciąg dalszy


A oto nasze dotychczasowe sajlowe "łupy"



















7 comments:

  1. :-) No ja też jestem zadowolona z zakupów! W Next dorwałam praktycznie to co chciałam a w sumie nawet więcej bo nie sądziłam ze kupię kurtkę i płaszczyk na który chorowałam od jesieni:-) Jestem zadowlona - wysokie trampki też mamy w wersji bordo;-)
    Wczoraj zaszalałam troszkę w GAP - bardzo lubię ich ciuszki - ceny rewelacyjne!!! W Clarks dorwałam buciki po 5funtow a goretexowe po 10;-) super się z tego cieszę!
    Zara także mnie rozczarowała i to baaaaardzo:( Połowa upatrzonych ciuszków po prostu znikneła ze strony w momencie uruchomienia SALE i wiem, ze nie tylko ja jestem Zarą rozczarowana;-)
    Grunt - zrobiłam wreszcie wyprawkę dla maleństwa - dokładnie tak jak planowałam bo jeszcze kilka dni temu nie miałam nic i gdyby mnie tak dorwał poród wczesniej maluszek nie miałby się w co ubrac-) A tak 99% rzeczy mam z wyprzedazy i to mnie cieszy najbardziej;-) Teraz tylko trzymam kciuki zeby na USG sie nie pomylili odnośnie płci bo kicha bedzie:-)
    Pozdrawiam i widze ze wasze NEXT'owe łowy też udane!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na wyprawke byla juz najwyzsza pora :) Z tego co pamietam to maluszek pojawi sie na swiecie juz za okolo dwa/trzy tygodnie.
      Swietnie ze udalo Ci sie skompletowac wszystko w calosci jak planowalas
      Gap niestety u mnie swieci pustkami takze nic nie wypatrzylam a szkoda bo lubie jego rzeczy, pozostaja regularne ceny.
      Zare zostawiam bez komentarza, dobrze ze choc sukienka na ktora czekalam wrocila z rozmiarowka, moze i inne rzeczy pojawia sie jeszcze na stronie.
      Najbardziej ciesze sie z butow, z nimi mam najwiekszy problem. Na trampki bordowe tez sie czailam ale nie bylo naszego rozmiaru.
      A Ktory plaszczyk upolowalas ?

      Delete
    2. Płaszczyk ten musztardowy! I bucików ze 4 pary:-) No z tą wyprawką to sie juz bałam ze nie zdąże ale spoko - udało sie;-)

      Delete
  2. Replies
    1. Wierze :)
      Choc mi dla odmiany brakuje innych sklepow niestety tu niedostepnych

      Delete
  3. Ech, my w Pl mozemy pomarzyc o wyprzedazy w Next...a ja bardzo lubie ich ciuszki, i tych wysokich trampek tez bym kilka par dorwala:)

    ReplyDelete
  4. Next ma super ciuszki w miare przystepnych cenach
    Moze niedlugo Next zdecyduje sie na sklep stacjonarny w Polsce i wowczas beda dostepne wyprzedaze :)
    Tylko Anglia i USA ma mozliwosc wyprzedazy on-line :(

    ReplyDelete