Thursday, 23 January 2014

Projekt 52

Większość juz zapewne wie na czym polega projekt 52 :)
Jeśli nie to zapraszam na stronę projekt 52 gdzie znajdziecie co i jak
Z małym poślizgiem, ale i my przyłączamy sie do zabawy
Dzięki temu będziecie mięć okazje poznać nas bliżej również od tej bardziej codziennej strony :)

Nadrabiam zaległości i publikuje 4 zdjęcia :)

52/1

Noworoczny poranek


52/3 Deszczowo


52/4
Tak codziennie




5 comments:

  1. Kurcze....do tyłu jestem z blogami - muszę zerknąć na projekt! Amelka cudowna - ja jednak wolę te naturalne fotki niż pozowane....
    Chyba nie załadowało sie zdjecie nr 2 :(
    Pozdrowionka

    ReplyDelete
  2. Matko... nic nie wiem...a Amelka boska:) pozdrowienia ogromne!

    ReplyDelete